Avatar billede miqe Nybegynder
10. december 2007 - 02:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

403 Forbidden efter upgrade af Apache

Jeg får "403 Forbidden" på alt efter opgradering af min Apache2-server.
Jeg kan se at httpd.conf og vhosts/00_default_vhosts.conf er ændrede.
Der er tilføjet en default_vhosts.include, der kaldes fra den nye 00_default_vhosts.conf
Der er ikke pillet ved rettigheder i bibliotekerne og serveren kører med samme bruger og gruppe som før.

Jeg har både Indexes og FollowSymLinks aktiveret.
Lige meget hvad jeg forsøger at få adgang til får jeg direkte en 403, hvad end filerne/bibliotekerne eksisterer eller ej.

Nogen hér der har haft samme oplevelse og har fundet ud af hvordan man løser det?
Avatar billede miqe Nybegynder
10. december 2007 - 02:52 #1
Skal tilføje at jeg har støvsuget eksperten for svar på tilsvarende spørgsmål.
Ingen af disse så dog umiddelbart ud til at adressere en løsning på mit problem.
Avatar billede miqe Nybegynder
10. december 2007 - 20:44 #2
Anyone?
Avatar billede miqe Nybegynder
16. december 2007 - 02:18 #3
Lukker!