Avatar billede cpccorp Juniormester
09. december 2007 - 20:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Larm i den trådløse

Hvad skyldes at i min trådløse telefon kan høre folk, trin, larm fra bord etc.
09. december 2007 - 22:14 #1
Tanke: Sender/modtager på samme frekvens som naboen's ditto ??? (Hvis du bor i en form for lejlighed ?)
09. december 2007 - 22:15 #2
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. december 2007 - 22:16 #3
En tanke mere: det er ikke en af de der nymodens DECT-telefoner, der har en simpel kryptering? Er det en "gammeldags" trådløs telefon, kan den bruge samme frekvens som naboens babyalarm.
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 22:58 #4
Har selv det samme problem med min trådløse (DECT) og det skal man bare lære at leve med..?
Men hvis spørger ikke gi'r respons er det vel lidt ligegyldigt, hvad der skrives/foreslåes..?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. december 2007 - 23:04 #5
Det er vel ikke ligegyldigt: spørgeren eller andre læser det måske.

Men du siger at du får samme slags forstyrrelser med en "moderne" DECT telefon, hvor du kan høre hvad der foregår i den anden ende - og ikke bare tilfældige forstyrrelser. (Det er nyt for mig - jeg bor så langt væk fra andre mennesker, at det aldrig vil ske *g*)
Avatar billede enya Nybegynder
09. december 2007 - 23:11 #6
Næh - Mente nu heller ikke ligegyldigt..! Men lidt respons ville da være rart..
Jeg hører meget bagrundsstøj fra den anden "ende" - især hvis telefonen er på håndfri. Men den fanger ikke babyalarmer ol. Så det er vel "normalt" for DECT telefoner..?
Avatar billede cpccorp Juniormester
09. december 2007 - 23:24 #7
Der er ikke andre dect telefoner....men hvad med de gammeldags kan de forstyrre eller er der andre ting i rummet som gør at larm går i
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:36 #8
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
10. februar 2008 - 04:20 #9
Lukketid...???
Avatar billede enya Nybegynder
01. april 2008 - 04:28 #10
?????????????
Avatar billede cpccorp Juniormester
20. november 2011 - 13:05 #11
Læg et svar
Avatar billede cpccorp Juniormester
09. maj 2013 - 17:21 #12