Avatar billede hans01 Nybegynder
07. december 2007 - 19:33 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil væk fra frac og søger et godt web hotel med PHP og Mysql

Jeg har i en periode anvendt frac. men nu er jeg lidt træt af deres nedetider og søger et godt web hotel. det drejer sig om måske 30 sider.

De skal kunne tilbyde php og Myql

Er der nogen der kan anbefale et godt sted.
Avatar billede leif Seniormester
07. december 2007 - 20:13 #1
Nu når du har brugt frac så vil du vil have det hele gratis ?

Hvad med at betale lidt penge og så kunne kræve noget af udbyderen ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. december 2007 - 20:19 #2
Du kan da prøve http://dinhost.net/ - men ellers har leif da ret, fra et par kroner om måneden og op... ;)
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 09:27 #3
Sorry jeg vil/skal gerne betale, nej jeg søger ikke et gratis hotel mere. er prøvet..
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 09:28 #4
Så har et godt forslag til et godt hotel der koster..
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2007 - 10:36 #5
Du kunne jo prøve www.domaindirect.dk
de er et "rigtigt" webhotel, hvor du kan få
een hjemmeside gratis for altid.
Du skal naturligvis betale for domænenavn,
(45,- pr. år ved et dk domæne)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. december 2007 - 10:40 #6
www.unoeuro.com er vist ikke så dumt
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 10:41 #7
Dem prøver jeg lige at tjekke. vender tilbage..
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. december 2007 - 11:07 #8
Jeg kan anbefale www.intergate.dk. Bruger dem selv til flere af mine domæner.
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 13:10 #9
Hej allesammen jeg har valgt intergate. Tak for hjælpen smid lige svar ved ikke rigtigt hvordan jeg skal fordele points
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
08. december 2007 - 13:23 #10
ingen point til mig, tak.
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 13:50 #11
one down two to go!
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2007 - 14:12 #12
giv du roligt alle points til it-dk,
det var jo hans svar du valgte at følge
og held og lykke med det, det er sikkert godt nok.
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 14:17 #13
Jeps så mangler jeg så bare et svar fra it-dk
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. december 2007 - 14:39 #14
Her kom svaret fra it-dk. Jamen det var godt du kunne bruge det. Håber du kommer til at syntes om deres service som mig.
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 14:45 #15
Det håber jeg. afventer bekræftelses mail, jeg troede man kunne betale med kreditkort men jeg må slå mig med tålmodighed. Hvordan er deres support?
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. december 2007 - 16:22 #16
Hvis det haster med oprettelsen prøv at sende en mail til dem. Jeg skrev engang til dem med et at mine webhoteller at det hastede. De skrev tilbage og sagde deres system ville oprette det samme dag jeg havde skrevet. Jeg har talt et par gange med supporten men det var mere generelt spørgsmål. Jeg har været tilfreds med deres support.
Avatar billede hans01 Nybegynder
08. december 2007 - 16:27 #17
Næ det haster nu ikke, men jeg undrede mig bare over man ikke kunne betale med kredit kort. tak for oplysningerne med supporten.
Avatar billede it-dk Nybegynder
08. december 2007 - 17:03 #18
Ja det er rigtigt. Men det kan være det kommer på et tidspunkt :)