Avatar billede kbonline Nybegynder
04. december 2007 - 23:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Find 5 fejl på netcentret.dk

Hejsa

Jeg er netop færdig med min nye webshop www.netcentret.dk

Men jeg er sikker på der er en del fejl og mangler, jeg kan bare ikke finde dem, da jeg har set mig blind på shoppen efter de mange timer jeg har brugt på den.

Jeg deler point ud efter min vurdering af værdien af de fejl/mangler du har fundet.

Hvis du vil lave en test ordre, skal du blot skrive "test ordre" i særlig besked boksen før bestilling.

URLen er www.netcentret.dk

Tak for hjælpen
Avatar billede enya Nybegynder
05. december 2007 - 00:03 #1
Efter et hurtig kig på siden: Nogle ord bl.a. "Åbningtilbud" er i ét ord og ikke to..
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
05. december 2007 - 10:30 #2
Du har flere steder hvor du linker, hvor linket er sat forkert op, prøv f.eks. at se her: http://netcentret.dk/product_info.php?products_id=81
Hvor du linker til en amerikansk side, som her: http://netcentret.dk/%22http://www.transcendusa.com/products/images/JFelite/PC-Lock.gif%22
Avatar billede hoeks Nybegynder
09. december 2007 - 21:01 #3
Jeg synes du har alt for meget spildplads i toppen. Dit banner og den aflange box under fylder jo halvdelen af ens skærmbillede. Hvis jeg var dig ville jeg gøre det hele lidt mindre, så man ser jeres tilbud så snart man kommer ind på siden.
Lur evt lidt på happii.dk, som efter min mening er en meget "effektiv" webshop.

Endvidere ville jeg vælge et andet topbanner. Kan ikke lige sætte fingeren på hvad der er galt med det, men jeg synes det virker en anelse uprofessionelt!
Avatar billede clausdam Nybegynder
24. januar 2008 - 21:31 #4
Den hvide streg øverst i det hvide felt fortsætter ud over det højre øvre afrundede hjørne.

Mvh
Claus
Avatar billede larsoslo Nybegynder
05. april 2008 - 06:17 #5
under denne bil står det kun læs mere ikk en beskrivelse som ved de andre biler

Monster ACME A3004T
Avatar billede larsoslo Nybegynder
05. april 2008 - 20:34 #6
øj hvor blev alt det af som jeg sendte i går jeg jik i gennem hele siden og kommenterede med link der ikke virkede og billeder hmm øvøv
Avatar billede bikerpede Nybegynder
31. august 2008 - 00:49 #7
Din kontakt@netcentret.dk mail virker ikke... sendt dig en mail men den kommer bare tilbage igen ...ukendt modtager... I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients
Avatar billede bikerpede Nybegynder
31. august 2008 - 01:02 #8
http://netcentret.dk/product_info.php?products_id=402

citat: Få din egen myrebolig, find ca 15 myrer i haven og luk dem ind i din nye bolig og se hvordan de graver gange og tuneller. utroligt spændende at følge med i. De spiser samtidigt af føden. Det eneste du skal gøre, er engang i måneden at lukke låget op for at give luft til boligen.

der skulle nok ha stået "OM" og ikke "I" måneden.
Avatar billede bikerpede Nybegynder
31. august 2008 - 01:05 #9
måske lige lidt ilt til dem 1 gang om måneden, tror på at de nok skal ha lidt mere ilt. hehe
Avatar billede bikerpede Nybegynder
31. august 2008 - 01:25 #10
Sendt dig en stor TEST ORDRE...håber det virker for din side... :)

Held og lykke med din shop :o)
Avatar billede bikerpede Nybegynder
31. august 2008 - 01:39 #11
www.netcentret.dk I/du er godt nok meget svære at få fat i på telefonen, da jeg har en ting jeg skal snakke med dig om, tlfsvar hele tiden også i 10-12, har prøvet i 3 dage mellem 10-12...skriv lige til mig på en mail der virker, da det er en privat sag der ikke passer ind i dette forum. :) send mail til bikerpede@hotmail.com