Avatar billede feliz Nybegynder
04. december 2007 - 17:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Stream musik med login, fra websted

Hej
Er det muligt at lave en side hvor der er fx en windows media afspiller på, som streamer musik, men kræver at man er logget ind? På den måde kunne jeg smide mit musik op på min ftp server og have mulighed for at hører det på alle computerer - uden at andre personer kan få fat på det..
Er der evt. nogen som kender et færdigt script? Lidt ligesom ajaxexplorer, bare med afspiller?!

På forhånd tak
Avatar billede coderdk Praktikant
04. december 2007 - 23:27 #1
Hvorfor ikke bruge en færdig løsning som f.eks. www.mp3tunes.com - der kan du også uploade al din musik gratis (du får ubegrænset plads) - Der er plugins til at streame  til iTunes og Winamp, hvis man ikke vil bruge Internet Explorer eller Firefox (eller en anden)...
Avatar billede feliz Nybegynder
05. december 2007 - 01:52 #2
coderdk TAK
Præcis det jeg manglede. Smid lige et svar så du kan få dine point.
Avatar billede coderdk Praktikant
05. december 2007 - 02:38 #3
Cool :)