Avatar billede andreasnoack Nybegynder
03. december 2007 - 15:43 Der er 1 kommentar

VLC lukker ned med det samme

Jeg kører SUSE 10.2 med KDE og har i længere tid ugen problemer kørt VLC, men efter en automatisk opdatering af systemet blev VLC slettet og da jeg installerede det igen virkede programmet ikke længere. Fejlen viser sig ved at når jeg åbner programmet, enten igennem k-menuen eller ved at åben en mediefil, så åbner VLC meget kort for derefter at forsvinde. Er der nogen som har en idé om hvad problemet skyldes og hvordan det kan løses?
Avatar billede double-g Juniormester
03. december 2007 - 20:00 #1
hvad får du af fejlmeldinger hvis du åbner konsollen og skriver vlc ?