Avatar billede wulffez Nybegynder
02. december 2007 - 21:45 Der er 3 kommentarer

Arttaz.com - Designer forum!

Heysa.

Arttaz er så startet op, det er et internationalt forum. Hvor man kan poste ens artworks for flash, photoshop etc. Vi regner også med at folk vil dele turotials, og evt selv lave nogle for forumet.
Så søger vi også folk som vil give os en hjertlig hånd i kampen om at gøre arttaz.com en kendt og attraktiv side.

Men ellers smid en vurdering, mig som har lavet top logot.
Avatar billede wulffez Nybegynder
02. december 2007 - 22:00 #1
Templet er downloadet, og så har jeg lavet logoet.. standard er det helt gråt med et blad på.. Min kammerat er så igang med at skifte board iconerne ud med de mapper som i kan se lige pt.
Avatar billede wulffez Nybegynder
02. december 2007 - 22:11 #2
Avatar billede Slettet bruger
10. december 2007 - 19:43 #3
Jeg har altid haft noget i mod ikke hjemmelavet sider.. :) Men designet er rimligt fedt. Jeg ved ikke om det bare er på min computer eller om det er meningen men når man er på forsiden, eller de der underkategorier så er det som om teksten står oven på billederne og det er lidt forvirrene..
Det kunne være fedt hvis du kunne på et link på det store logo, for det er lidt svært at se de øverste links..:)