Avatar billede pablopablo Nybegynder
02. december 2007 - 19:08 Der er 5 kommentarer

Undgå at gemme site i IE history

Hejsa...

Er det på en eller anden måde muligt, at gøre så ens asp.net 2.0 site ikke gemmes i clientens history i browseren? Der caches pt. intet af sitet...men man kan jo stadig finde det i history...

Mvh. PabloPablo
Avatar billede kennedk Nybegynder
02. december 2007 - 20:36 #1
Det tror jeg ikke er muligt, da det gemmes i selve browseren, og har vel intet med selve koden bag.

Men det kan da være man kan gøre et eller andet smart.
Avatar billede saudoo Nybegynder
03. december 2007 - 00:24 #2
I asp Futures, er det en control der hedder history, hvor man i hvert fald kan tilføje historypoints.. Det kunne tænkes at man også kan cleare eksisterende.. :)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. december 2007 - 00:26 #3
I hvilket namespace ligger den?
Avatar billede saudoo Nybegynder
03. december 2007 - 00:56 #4
Du kan hente det her:
http://asp.net/downloads/futures/

Du skal vide at hele pakken er "work in progress".. Dog har jeg ikke haft problemer med History controlleren endnu. :)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
03. december 2007 - 02:31 #5
super, jeg kigger på det...hvis der er andre som skulle kende til andre løsninger er de også stadig meget velkomne!