Avatar billede daxiez Nybegynder
29. november 2007 - 15:13 Der er 1 løsning

Læse adgang XML fil på mapped netværks-drev ?

Jeg har en XML fil, som ligger på et net-drev. Kan tilgå den når jeg jeg kører websiden fra min localhost, men ikke når jeg kører den på serveren ? hvad sker der lige ?
Den skriver: "Could not find a part of the path ", men er 100% sikker på stien er rigtig !
Avatar billede daxiez Nybegynder
29. november 2007 - 15:49 #1
Har løst problemet. Fandt ud af at ASPNET brugeren ikke har adgang, men man kan bruge impersonation:

tilføj dette til sin web.config og det virker igen.

<authentication mode="Windows"/>
<identity impersonate="true" userName="user" password="pass" />