Avatar billede visto Professor
29. november 2007 - 09:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Gratis test med PHP og MySQL

Findes der et sted, hvor jeg gratis kan teste et PHP-baseret diskussionsforum, som kører med MySQL database?
Det skal kun bruges i testperioden, og jeg er derfor ikke interesseret i en løsning, der betinger, at jeg først skal købe et domæne.
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 10:15 #1
Kan http://dinhost.net/ bruges?

mvh.
madshammer
Avatar billede visto Professor
29. november 2007 - 10:31 #2
Måske. Jeg er dog aktuelt lige strandet grundet nedenstående:
Når man vil oprette sig, skriver de "Før du opretter dig, er det vigtigt du kender noget til HTML, FTP, MYSQL og ved en del om hosting!" - Jeg kan kun svare bekræftende på HTML og FTP, så jeg ved ikke om jeg er godt nok "klædt på", men det kunne komme an på en prøve.
De skriver også, at man ved oprettelse "godkender at have læst og være indforstået med reglerne" - som jeg dog ikke kan finde noget link til.
Jeg kan heller ikke få øje på noge mulighed for at kontakte dem, hverken pr. mail eller telefon, så et eller andet giver mig fornemmelsen af, at det ikke vil blive et lykkeligt forløb.

Er der andre bud?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. november 2007 - 10:38 #3
Reglerne er her http://dinhost.net/regler.php
Og du skal nok ikke forvente for 5 øre support et gratis sted ;)
Og så alligevel: http://dinhost.net/hjaelpen.php  ...;))
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. november 2007 - 10:40 #4
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 10:43 #5
Jah, tag det med et gran salt, prøv dig frem... det er sgu ikke fordi de ligger sag an imod dig, hvis du ikke kan finde ud af et eller andet, og så længe du ikke hoster MP3-musik, eller børneporno tror jeg ikke du får alt for mange problemer.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. november 2007 - 10:46 #6
Og det smarte ved dinhost.net er netop at de gør det for sjov - så vidt jeg forstår. Prøv at lade være med at lægge serveren ned - det er nok bare hvad "ved en del om hosting" dækker over.
Avatar billede visto Professor
29. november 2007 - 11:55 #7
Meget fint. Tak for svar begge to. Men jeg bliver vanvittig af som garvet netbruger og også erfaren mht hjemmeside osv, at jeg ikke kan finde ud af de mest basale ting på dinhost.net. Jeg har nu oprettet mig som bruger, men jeg kan ingen info finde om, hvordan jeg kommer ind og kan uploade filer. Har prøvet at efterligne sådan som tingene foregår på min "rigtige" hjemmeside, men jeg kan ikke få forbindelse med serveren, og kan i deres Hjælp heller ikke finde hjælp.
Avatar billede visto Professor
29. november 2007 - 12:00 #8
Jo, nu gik det alligevel!
Så jeg siger tak fo hjælpen og beder jer begge lægge svar, så I kan få point.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
29. november 2007 - 12:02 #9
Ingen point til mig, tak.
Avatar billede madshammer Nybegynder
29. november 2007 - 12:10 #10
Held og lykke! :)

mvh.
madshammer
Avatar billede visto Professor
29. november 2007 - 15:09 #11
Tak! :-)