Avatar billede tash Nybegynder
28. november 2007 - 20:59 Der er 3 kommentarer

Formatere vista bærbar og indstallere xp?

Jeg har lige købt en HP dv2699eo
Og jeg hader vista ud over alle grænser, og ville høre om det ikke burde være mulig at slette vista og installere xp istedet, mit problem er om der måske vil opstå nogle problemer, og om hvis det går helt galt om jeg kan installere vista igen, for der er ingen dvd med vista med computer, så ved ikke hvordan jeg skulle kunne installere det?

Her er specs på min bærbar:
Intel Core2Duo T7250 (2.0 GHz)
2048 MB DDR2 ram (2x1024 MB)
160 GB SATA harddisk 5400 RPM
14,1" Wide XGA BrightView (1280x800)
GeForce Go8400M GS 64/831 MB
FireWire, Bluetooth, HDMI
WLAN 802.11 a/b/g, 10/100 LAN, 56K modem
5i1-kortlæser, HP-mobil remote
DVD±Super Multi brænder m/LightScribe
Webcam+mikrofon, Fingeraftrykslæser
Windows Vista Home Premium + Works 8
Incl. laser mus og slip case

Plz hjælp mig..
Avatar billede madshammer Nybegynder
28. november 2007 - 23:55 #1
Der plejer at være en eller anden guide som skulle hjælpe dig med at brænde en backup-dvd. Den plejer at ligge i startmenuen et sted. Ellers prøv at ring ind til dem, men prøv om du kan undgå at sige at det er fordi du gerne vil slette Vista og ligge XP ind, for jeg har oplevet at de ellers godt kan være lidt tunge at danse med.

mvh.
madshammer
Avatar billede gurly Praktikant
28. november 2007 - 23:56 #2
du skal finde drivere til grafikkort, bundkort OSV som passer til windows xp, hvis de findes altså, har set flere her på eksperten have det problem at maskinen var så ny at der kun findes drivere til vista, så sør for at finde alle nøvendige drivere først
Avatar billede koldborg Nybegynder
30. november 2007 - 11:30 #3
hej du skal læse de papirer eller bøger der følger med din compu, der står hvordan du laver en recovery dvd/cd, men ellers kan du finde værktøjet i programmer osv der er et ikon som du skal klikke på. en anden løsning er når du rebooter så tryk på F11 et par gange