Avatar billede -zonic- Nybegynder
28. november 2007 - 00:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kode på rss feeds?

hej.. kan man sætte kode på sine rss feeds? således at man skal taste en kode for at se nogle feeds f.eks?
Avatar billede arne_v Ekspert
28. november 2007 - 00:50 #1
Du leverer vel dine feeds fra et server side script og en web server.

Principielt kan de beskyttes lige som alle andre sider.

Om alle rss readere kan finde ud af det ved jeg ikke.

Normalt er intentionen med et rss feed jo at informere alle.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
26. marts 2008 - 23:45 #2
hmm...jeg synes ikke det virker i hverken ff eller ie...:( nå men smid et svar!
Avatar billede arne_v Ekspert
27. marts 2008 - 00:48 #3
OK