Avatar billede schullester Nybegynder
27. november 2007 - 15:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HD resolution fra X600

Jeg vil høre om det er muligt at sætte opløsningen til de 1366x768 som mit TV nu en gang understøtter.
Som det står til lige nu kører den i 1024x768, hvilket til tider resulterer i en sort bjælke i bunden på nogle pixels.

Håber på der er nogen der kan fortælle mig om jeg kan køre den i 1366x768, og hvordan hvis det er muligt. Og hvad der skal til hvis det ikke er muligt med mit ATI x600 gfx.

- schullester
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. november 2007 - 00:29 #1
prøv en anden driver til dit GFX kort. Hvilke opløsninger det er muligt at køre bestemmes af driveren inden for GFX kortets grænser. Prøv nyeste driver fra ATI, hvis ikke den virker prøv moddede drivers fra omega drivers eller ngo drivers. Husk at afinstallere den gamle driver før du installerer en ny
Avatar billede schullester Nybegynder
17. december 2007 - 15:44 #2
Det var sgu da snedigt. Fungerede næsten helt med den driver.. ramte 1360x768. fantastisk pænt billede det blev. jeg takker og giver dig de 100 point når jeg finder ud af hvordan man gør! ;o)
Avatar billede drgonzo Praktikant
17. december 2007 - 17:33 #3
Jeg ligger et svar, så kan du markere mit navn i boxen til højre for den du skriver i, så vælg accepter :)

Lækkert det virkede
Avatar billede drgonzo Praktikant
17. december 2007 - 17:33 #4
boxen til venstre, skulle der stå he he