Avatar billede kennedk Nybegynder
27. november 2007 - 09:58 Der er 1 løsning

Updatere updatePanel gennem usercontrol

Hej eksperter.

Jeg sidder og har et kæmpe problem jeg har kæmpet med i snart et par dage. og nu giver jeg op.

På min side har jeg to updatePanels, en til min menu, og en til mit indhold.. på indholds siden kan man redigere i databasen, som indeholder data som bliver udskrevet i menuen, og når man trykker på gem knappen i indhold siden opdatere det fint i databasen, men så kommer mit problem.

Hvordan dælen kan jeg opdatere min menu?
jeg synes at jeg har forsøget mange mange forskellige muligheder, men det virker ikke.

Jeg har vedlagt et simplet eksplar af min side hvordan den ser ud.
http://webint.dk/MitProblem.rar

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe! :)!
Avatar billede kennedk Nybegynder
27. november 2007 - 12:39 #1
brugt MagicAjax i stedet!