Avatar billede dino45 Nybegynder
26. november 2007 - 19:10 Der er 1 løsning

Gåden om GoLive/FTP-adgang

Hej!
Jeg anvender GoLive 5.0 til at lave hjemmesider med, og via GoLives FTP-adgang kan jeg jo også oploade mine filer.

I lang tid har jeg ingen problemer..... når jeg vælge at etablere adgang til mit webhotel via GoLives FTP-adgang, ryger jeg lige ind på mit webhotel, og kan herefter hurtigt oploade mine nye filer.

Men - ca. med 6 måneders mellemrum - får jeg så problemer..... GoLive FTP-adgangen arbejder lææææænge på at få adgang til mit webhotel, og bliver som regel "disconnected" til slut.

Jeg mener selv at jeg er ret god til at rydde op i cookies og andet "fyld" på min harddisk, og en oprydning hjælper da heller ikke på problemet.

Er der nogen, som kan give en forklaring på dette problem?

Mange venlige hilsener
Dino45
Avatar billede dino45 Nybegynder
29. november 2007 - 19:39 #1
Har selv fundet svar..... "Use passive mode"