Avatar billede just90 Nybegynder
26. november 2007 - 11:41 Der er 4 kommentarer

e-Safekey

kan ikke logge ind på min netbank pga jeg ikk kan installere e-Safekey
Avatar billede Jensen DK Novice
26. november 2007 - 13:28 #1
Har du i mappeinstillinger vis fjernet fluebenet i vis, skjul beskyttede operativsystemfiler? Derefter i all users, application data og her instalere du mappen e-safekey. Husk fluebenet i mappeinstillinger vis, skjulte beskyttede operativsystemfiler.
Avatar billede Jensen DK Novice
27. november 2007 - 08:20 #2
???
Avatar billede Jensen DK Novice
18. februar 2008 - 06:46 #3
Avatar billede Jensen DK Novice
28. november 2008 - 14:52 #4
Det er mærkeligt at dem med problemer kan finde ud af at skrive her ind, men de kan ikke finde ud af at markere et navn og klikke accepter for at give point for hjælpen.