Avatar billede prefalch Praktikant
25. november 2007 - 18:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette spørgsmål

Hej derinde

Har i dag forsøgt 3 gange at oprette et spøgrsmål, men det er ikke lykkes.
Når jeg trykker opret spørgsmål, forsvinder teksten i sp.boksen og overskriften bliver stående. Går jeg så ind i kategorien eller konto/sp. oprettet af dig, er der ikke noget
Avatar billede prefalch Praktikant
25. november 2007 - 18:06 #1
Nu er der åbenbart ikke noget problem. Har der været problemer med eksperten.dk i dag
Avatar billede roenving Novice
25. november 2007 - 18:09 #2
Jeg er ikke stødt ind i problemer idag ...

-- men nu kan du i hvert fald godt lukke igen, og da spørgsmål om Eksperten pr. kotume er gratis, tager du bare selv point !-)
Avatar billede prefalch Praktikant
27. november 2007 - 21:18 #3
ok