Avatar billede rifraf2007 Nybegynder
24. november 2007 - 11:05 Der er 3 kommentarer

Brug for feedback på ny webshop

Hej

Vi har netop startet en ny webshop op med salg af eksklusive designerlamper. Vi har dog brug for feedback ift. design, brugervenlighed mm.

url'en er: www.rifraf.dk

Tak på forhånd.

mvh
Sven-Erik May
Avatar billede kennedk Nybegynder
24. november 2007 - 17:02 #1
Jeg synes den virker rigtig godt, den er nem at finde rundt på og det hele ser ud til at virke.
Det eneste jeg lige kan finde er :
Jeg synes det er synd at felterne under kontakt har standard windows style.
Og TILEMD og AFMELD ikke har en hover effekt, det er ikke helt nemt at se hvilken knap man rammer,
Avatar billede c-holst Novice
29. november 2007 - 12:58 #2
behagelig baggrundsfarve

som om der mangler lidt hvid kan omkring det lyseblå banner

teksten i venstremenuen er små lidt for meget lig baggrundsfarven

veldisponeret opsætning.

intet skærer mig i øjnene

der er altid adgang til hovedmenuen

du holder stilen hele vejen.

måske er indkøbskurven lige markant nok, eller jeg synes måske den hænger lidt for sig selv der oppe, og der kunne være plads til den i menuen til venstre.
så kunne det RIFRAF loge jo lov at brede sig lidt for oven.

den allernederste linie skal vel enten centreres eller rykke til venstre som linien lige under dit logo

håber du kan bruge mine indput
Avatar billede hoeks Nybegynder
09. december 2007 - 21:05 #3
Super fed side!
Ved godt du ikke kan bruge den kritik til noget som helst, vil et kompliment er vel aldrig af vejen ;P