Avatar billede thomasmyg Nybegynder
22. november 2007 - 18:37 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Personlig side

Jeg er igang med og lave en hjemmeside hvor der er log in til og nu er jeg rendt ind i et problem hvos jeg gerne vil lave en side hvor man kan se personlige oplysninger. Siden skal vise oplysninger alt afhnge hvem der er logget ind.

Skal lige siges at jeg er helt ny til .net og har ikke prøvet så meget.
Avatar billede w13 Novice
22. november 2007 - 18:49 #1
Har du brugeroplysningerne i en database?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
22. november 2007 - 19:04 #2
ja
Avatar billede w13 Novice
22. november 2007 - 19:07 #3
Har du prøvet at hente data fra en database med php før?
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2007 - 20:38 #4
øh det her er asp.net forumet..?

Men du har brug for at tilføje et par attributter til dine brugere med de data du skal gemme.. og så læse og indsætte dem selvf..

Se asp.net for diverse videoer der skulle kunne hjælpe dig på vej..
Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2007 - 20:52 #5
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
22. november 2007 - 21:16 #6
benni_b >> jeg er godt klar over det er et asp.net forum, har jeg måske ikke stilt et spørgsmål der vedrøre asp.net?
Avatar billede keysersoze Guru
22. november 2007 - 21:35 #7
...jeg tror det var en kommentar til w13
Avatar billede w13 Novice
22. november 2007 - 21:38 #8
Ja, det var det nok. =) Jeg tænkte "asp.net", men fingrene var åbenbart ikke enige..
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
22. november 2007 - 21:45 #9
Jeg det har jeg set, jeg var lidt for hurtig og det beklager, nogen gange er det bare svært og koncentrere sig når der render unger rundt og skriger KONSTANT.

Sorry benni_b
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
22. november 2007 - 23:10 #10
et fint link keysersoze, men jeg skal kun have nogle få felter, som fx. navn, adresse, ect. ect.

jeg skal ikke have noget med newsletter eller hvad der nu forslås af smarte ting, det har jeg i en anden tabel.

hvordan skal min class så se ud?
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
28. september 2008 - 21:43 #11
projektet er droppet, lig et svar for ulejligheder.
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2008 - 23:09 #12
svar :)
Avatar billede keysersoze Guru
28. september 2008 - 23:09 #13
hov...