Avatar billede j3ppah Novice
22. november 2007 - 12:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

hvis sidste 48 counts = 0 ?

Hej alle SQL exsperter... jeg har skrevet før og fået god hjælp til denne sætning... men nu vil jeg gerne have den udvidet lidt... der er en collum der hedder, "channel1" som tæller antallet af kunder der har været inde. den raportere date hver time med et tal mellem 0-uendelig. jeg skal have flette ind i nederstående sætning, at hvis "channel1" har vist "0" 48 gange i træk (2 døgn) skal den også vises i tabellen sammen med de andre som ikke har sendt data i 2 døgn (kan læses ud fra nederstående sætning)
Har hørt lidt omkring og nogle siger det ikke kan lade sig gøre, ville bare lige være sikker.

På forhånd mange tak!

SELECT    AccessID AS Expr2, MAX(LogTime) AS Expr1
FROM        innoteck.PeopleCounterLog b
WHERE    (NOT EXISTS
                          (SELECT    AccessID
                            FROM          (SELECT DISTINCT AccessID
                                                    FROM          innoteck.PeopleCounterLog
                                                    WHERE      logtime >= DATEADD(day, - 2, GetDate()) OR
                                                                          AccessID IN (175, 0)) a
                            WHERE      a.AccessID = b.AccessID))
GROUP BY AccessID
ORDER BY AccessID
Avatar billede j3ppah Novice
22. november 2007 - 12:05 #1
PS. hvis der er spørgsmål til min meget dårligt formulering af opgaven så bare spørg... :)... vidste ikke helt hvordan det skulle forklares
Avatar billede j3ppah Novice
27. november 2007 - 10:05 #2
fandt en løsning, eller... man kan ikke sætte de to sætninger jeg har fået sammen men man kan afvikle dem hver for sig