Avatar billede j-kid Praktikant
22. november 2007 - 11:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kriterier for sammenkædede tabeller forsvinder

Hej

Jeg har en database som indhenter data fra en anden database via nogle sammenkædede tabeller.

Ved eindhentningen af disse data ønsker jeg at sætte et kriterie. For en af kolonnernes vedkommende er jeg kun interesseret i de rækker, hvor værdien i denne kolonne er 0. Hvis jeg opretter en valideringsregel/filter forsvinder det bare igen når jeg lukker tabellen ned. Kan jeg gøre noget for at forhindre dette?

Mvh. Jakob
Avatar billede jensen363 Forsker
22. november 2007 - 11:38 #1
Du har ikke mulighed for at ændre properties/objektkriterier i linkede tabeller, det kan udelukkende gøres i den originale tabel
Avatar billede j-kid Praktikant
22. november 2007 - 11:46 #2
Ok. Øv... Tak for svar.
Avatar billede jensen363 Forsker
22. november 2007 - 11:56 #3
Velbekommen :-)

Hvis du har behov for kun at arbejde med dele af din sammenkædede tabel, bør du oprette en forespørgsel på tabellen, og her indsætte dine fravælgelses-kriterier
Avatar billede j-kid Praktikant
22. november 2007 - 12:45 #4
Ok. Det må jeg lige rode lidt videre med...