Avatar billede x-pander Nybegynder
21. november 2007 - 14:16 Der er 6 kommentarer

Kompileringsfejl ang. web.config-filen

Hello...

Jeg får uanset hvad jeg gør, denne fejl: "No relevant source lines".

Der står også: "An error occurred during the processing of a configuration file required to service this request. Please review the specific error details below and modify your configuration file appropriately."

Jeg har nu slettet Web.config-filen og det virker. Men hvad gik der galt? Jeg har ingen ændringer lavet i den.

Nogle bud? Er det et kendt problem, eller var jeg bare uheldig?
Avatar billede x-pander Nybegynder
21. november 2007 - 14:27 #1
Det skal lige siges programmet er Microsoft Visual Web Developer 2008

Men nu er der en anden slags fejl. Hvis jeg genskaber web.config-filen og kører så virker det fint, indtil næste gang hvor den skal buildes, så får jeg en anden fejl:

Error    1    An error occurred loading a configuration file: Failed to start monitoring changes to 'L:\TrailerPartner\trailer arkiv system\Web\gfx' because the network BIOS command limit has been reached. For more information on this error, please refer to Microsoft knowledge base article 810886. Hosting on a UNC share is not supported for the Windows XP Platform L:\**************\***********\Web\gfx\web.config

Og web.config'en, ligger jo ikke i gfx-mappen, men hvorfor tror den så det?
Avatar billede x-pander Nybegynder
21. november 2007 - 14:36 #2
Nu har jeg så slettet gfx-mappen, men hvorfor tror den at der skal ledes efter web.config i den mappe i første omgang og hvor definerer man det?
Avatar billede x-pander Nybegynder
21. november 2007 - 14:46 #3
Ja..... og nu virker det så ikke igen!!!!!!!!!!! Bare en enkelt opdatering og så er det: "No relevant source lines".
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2007 - 14:47 #4
1) luk vs ned og prøv igen..
2) hvis ikke arbejd lokal...

den har vist nogen probs over netværket ser det ud til..
Avatar billede x-pander Nybegynder
21. november 2007 - 14:50 #5
Jaah. Godt jeg prøver at hive projektet ind på et lokalt drev.

Takker indtil videre.
Avatar billede x-pander Nybegynder
21. november 2007 - 15:13 #6
Yessir, det virker perfekt. Ingen fejl indtil nu og jeg har opdateret meget og rebuilded.

Så jeg siger tak for hjælpen, du lægger bare et svar. ;)