Avatar billede cimeries Nybegynder
20. november 2007 - 17:59 Der er 2 kommentarer

Hvad kan jeg sælge min bærbare for?

Jeg går og overvejer at købe en ny notebook, men det vil så kræve at jeg kan sælge min nuværende til en nogenlunde pris.
Det er en LG LW60 Express, som jeg fik d. 7 maj 2006

Specs:

2000 MHz Mobile Intel Pentium M 760 (Sonoma)
512 MB DDR2 RAM
80 GB SATA HD - 5400 RPM
ATi Mobility Radeon X600 med 128 MB dedikeret RAM
Skærm     15.4” Fine Bright WXGA TFT LCD

Der kan læses mere her:

http://www.notebookreviews.dk/review/show/10012/index.html

Det er Windows XP Pro på den. Den har dog den fejl at jackstick inputten er i stykker, men kan bruges.. Jeg regner med at reparere den inden for nærmeste tid.
Nyprisen er 16.000..

Håber på lidt hjælp :)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
20. november 2007 - 18:21 #1
½ delen af købsprisen, derefter fradrag for alle fejl, ridser og skrammer.
Derefter skal du nok give lidt snor da den på nuværende er 19 måneder gammel.
Og det sidste, skal folk give 6500 kr. for en brugt, som vil være mit bud i den pæne ende, mod at kunne købe en spritny for omkring 5000 kr. så er de svære at overtale.
Kan være en lille ledetråd.
Avatar billede a1a1 Novice
20. november 2007 - 19:57 #2
jeg vil give nordic helt ret, jeg "gider" ikke at købe en brugt når man kan få en ny billigere, notebooks er faldet en del i pris de sidste på år