Avatar billede l0ewl Nybegynder
20. november 2007 - 12:56 Der er 2 kommentarer

skærm - hz #hjælp.

Hej alle på eksperten .
Jeg mangler seriøs hjælp. Jeg er logget ind på min computer som fejlsikrettilstand.
Fordi jeg ikke kan komme ind i mit normale windows vista.
Igår kom jeg til at sætte min hz op på skærmen,op til 100 hz.
Den ka normalt kun kører med 85 hz, men brugte noget som hedder Refreshlock.
Vil gerne vide hva og hvordan jeg skal ku komme ind til mit normale windows vista.
Tak på forhånd.
Avatar billede drgonzo Praktikant
20. november 2007 - 13:58 #1
prøv at afinstallere RefreshLock i fejlsikret tilstand. Stil din skærmindtstillinger tilbage til normalt, start computeren normalt.

Virker dette ikke, start i fejlsikret igen. Afinstaller din GFX kort driver. Genstart i normal tilstand, installer gfx kort driver
Avatar billede drgonzo Praktikant
28. december 2007 - 13:45 #2
Hallo, hvad med noget respons??