Avatar billede foldager Novice
17. november 2007 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Foto-kalender

Jeg fik for et par år siden lavet en superlækker foto-kalender via http://myphotoways.dk

Opsætning af kalenderen var lavet i java (WYSIWYG).

Kalenderen kom fra frankrig, og det ser ud som om de har lukket den danske afdeling....eller hvad?

Er der nogen der ved om myphotoways har forhandler-led i danmark?

Det er pokkers svært at læse det franske, og TDCs primitive kalender-generator er ikke god nok til mig....
Avatar billede bacardil Nybegynder
17. november 2007 - 14:37 #1
Kender ikke den omtalte, men ellers kan du overveje www.myphotofun.dk
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
19. november 2007 - 08:16 #2
prøv at kigge på http://pixum.dk/
Avatar billede tarraq Nybegynder
10. marts 2008 - 15:44 #3
kig på mittrykkeri.dk :)
Avatar billede foldager Novice
25. april 2010 - 09:21 #4
Jeg fandt aldrig noget der var lige så godt. brugte pixum (selv om deres printkvalitet er mindre god).