Avatar billede thehangman Nybegynder
15. november 2007 - 15:16 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kopiering, evt konvertering af hjemmeside

Jeg skal have kopieret en tysk hjemmeside til egen server for at lave "uniformed marketing" - dvs at jeg skal "køre" en nøjagtig kopi af hjemmesiden, dog på dansk. Det tyske firma leverer koden i det ønskede format.

Desværre er jeg en total n00b til hjemmesider, så jeg søger en der kan, mod behørig afregning, hjælpe med det praktiske.

Af forskellige årsager ønsker jeg ikke at offentliggøre hjemmesiden, men fang mig på MSN: Mr-Nielsen(a)hotmail(dot)com
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 15:28 #1
Jeg har tilføjet dig min messenger, men det ser ikke ud til du er Online, eller ikke har accepteret mig.

Mvh
Ole Jørgensen
Avatar billede jck_true Nybegynder
28. november 2007 - 14:04 #2
Har du fundet en løsning?
Jens Chr. True
jck_true@hotmail.com