Avatar billede megabody Nybegynder
15. november 2007 - 11:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Small Business Solution

Vi har et efterhånden gammelt, men dog velfungerende set-up. Vi er dog nok ved at være der at vi skal have nyt hard- og software.
Nuværende set-up til 2 -4 medarbejdere:
a) Windows 2000 server
b) Mail- og filserver samt Citrix
Vi i dag hver vores drev, men dette er ej nødvendigt, samt fællesdrev og drev hvor vore referencephotos ligger.
c) Vores C-5 ligger lokalt på en laptop.

Vi har haft en ude at kigge på tingene, og udfra hans kendskab til tingene har vi brug for:
1. stk Server Small Business m/Exchange
1. stk Antivirus
1. stk Ups
1. stk Tapestreamer m/10 bånd
Server: 2 GB RAM, 2 spejlede diske á 160 - 250 GB samt 1. stk RAID 1.
Det er en absolut forudsætning at vore nuværende data - eks. Outlook - bliver flyttet over på det nye, samt at vi kan gå på udefra, samt at C5 igen kommer til at ligge på fællesdrev.

Det vi i første runde er ude efter er en pris på hvad det vil koste, enten hvor vi selv køber og "du" sætter op, eller hvor du kommer med det hele.
Kontakt: danny.nielsen@devise.dk

Venlig hilsen
Avatar billede areon Nybegynder
15. november 2007 - 11:31 #1
Hvor i landet befinder i jer? mvh thomas
Avatar billede megabody Nybegynder
15. november 2007 - 11:38 #2
Mellem Horsens og Århus
mvh
Avatar billede areon Nybegynder
15. november 2007 - 12:21 #3
Super, lad mig vende tilbage til dig med et tilbud på mail.
Avatar billede areon Nybegynder
15. november 2007 - 14:51 #4
Danny husk at luk et af spørgsmålene med et svar, du må ikke have to ens spørgsmål liggende.. mvh thomas
Avatar billede thehangman Nybegynder
15. november 2007 - 14:53 #5
Jeg sender også et tilbud på mail
Avatar billede megabody Nybegynder
15. november 2007 - 15:01 #6
For en god ordens skyld - troede accept ville fjerne det ene spørgsmål. Det skete ikke.
Avatar billede anddk Praktikant
15. november 2007 - 21:19 #7
Har du lavet en aftale eller er det stadig aktuelt ?
Avatar billede megabody Nybegynder
16. november 2007 - 00:18 #8
Nej - hører gerne fra dig.