Avatar billede bluehair Nybegynder
12. november 2007 - 18:11 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Opsætning af computer til trådløs netværk. Nybegynder!

Hej..
Jeg har fået en ven til at slette hele min computer og starte forfra. Nu er computeren tom, og han mente at have installeret alt hvad der var forsvundet. Computeren er også blevet god igen, men jeg kar ikke bruge det trådløse netværk hjemme. Jeg kigger i "Netværksforbindelser" og her er forsvundet et objekt der plejer at være der som hed noget med "Trådløs forbindelse".
Hvordan får jeg det igen?
jeg har kigget på mange svar her inde, men ingen har hjulpet.
Jeg har:

Intel PRO/Wireless 2200BG 3B Network Connection
Realtek RTL8139 PCI Fast Ethernet Adapter [A/B/C]
Avatar billede justrace Novice
12. november 2007 - 21:58 #1
Kan du se kortet under Enhedshåndtering/Netkort ?
Avatar billede enya Nybegynder
12. november 2007 - 22:02 #2
Spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/805504. Er det ikke det samme problem du har dér..?
Avatar billede enya Nybegynder
12. november 2007 - 22:04 #3
NB: Det er iflg. Ekspertens regler ikke tilladt at oprette 2 spørgsmål vedr. samme problem.. :)
Avatar billede justrace Novice
12. november 2007 - 22:25 #4
Det er vel ikke helt det samme?
Avatar billede enya Nybegynder
12. november 2007 - 22:28 #5
Tja.. Den manglende driver i det andet spørgsmål er vel en del af problemet hér..?
Avatar billede justrace Novice
12. november 2007 - 22:45 #6
Du har da helt ret i at begge spørgsmål godt kunne/burde være samlet under samme. :-) Nu er det her en manglende trådløs forbindelse/netkort, hvor det andet er et alm. netkort. Svaret på det andet er nok at det ligger "som et gult ?-tegn" og bare skal slettes og maskinen genstartes hvorefter den selv installerer driveren.
Avatar billede enya Nybegynder
12. november 2007 - 22:48 #7
>justrace: Det var dét jeg mente.. :) Kør du bare videre herfra, hvis spørger melder sig igen..
Avatar billede justrace Novice
12. november 2007 - 22:49 #8
Og det samme med det trådløse. Hvis der er flere under "gult-?", så slet kun et af gangen og genstart hver gang, indtil alle er væk.
Avatar billede justrace Novice
12. november 2007 - 22:53 #9
>enya<: Spørger har ingen netkort, så det bliver først i morgen når biblioteket har åbent. ;-)))
Avatar billede enya Nybegynder
12. november 2007 - 22:55 #10
>justrace: Oki.. Det havde jeg ikke liiige tænkt på.... ;-)
Avatar billede bluehair Nybegynder
13. november 2007 - 16:41 #11
Det har virket inden jeg formaterede, så al udstyret er i orden.. mangler bare opsætningen, og beklager hvis jeg har brudt reglerne ved at oprette to spørgsmål på samme tid. Jeg vidste ikke det skulle løses ved samme svar.
Avatar billede bluehair Nybegynder
25. november 2007 - 22:03 #12
Jeg har fundet ud af det, så hvis der ligges et svar, vil jeg give point for opmærksomheden.

tak
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:17 #13
Lukketid...???
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 16:53 #14
Læg også selv et, så kan vi dele. Det er snart jul.
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:54 #15
>justrace: Så okay da.. :) Og Go' jul til dig.. :)
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 17:25 #16
hej enya. Har du set helpdesken fra norge?
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 17:29 #17
Øh.. Ved ikke lige hvad du mener med spørgsmålet..? :(
Avatar billede justrace Novice
16. december 2007 - 17:41 #18
Ham med nisser i pc'en. Jeg lagde et link til en norsk helpdesk.
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 17:43 #19
Nå okay.. Så er jeg "med" igen... :) Tjekker lige det spm...