Avatar billede unknown_someone Juniormester
12. november 2007 - 09:20 Der er 1 løsning

Billigste udbyder af Internet - elrotel?

Er på jagt efter noget Internet - der er ikke de store krav til hastighed, men i første omgang er prisen. De fleste steder kræver de helt lave forbindelser samtidig oprettelse af fx fastnet eller også er det forbrugsafregnet og det er ikke interessant. Det er et forholdsvis yderområde (Vallensbæk) så clearwire kan endnu ikke love noget.

Jeg er så faldet over elrotel, som kan levere en 160/128 for 98,- om måneden - men jeg kan intet hverken negativt eller positivt finde om dem efter en tur på google, deres hjemmeside virker ikke top-prof og så er jeg i tvivl om hvorvidt de kun opererer i østjylland. Nogle der har noget at sige om dem?

Hvis nu elrotel ikke er en mulighed hvad kan i så foreslå af billige alternativer?
Avatar billede unknown_someone Juniormester
17. december 2007 - 12:58 #1
lukker.