Avatar billede hubertus Seniormester
10. november 2007 - 09:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gendan backup på HP Pda i 3000 serien

Hjælp - min PDA er løbet tør for strøm, hvilket betyder at indholdet på PDA'en skal gendannes. Jeg anvender MS activesync v. 4.5. Hvordan får jeg valgt den gamle profil, så jeg kan gendanne min backup?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. november 2007 - 10:33 #1
Det nemmeste jeg selv har erfaret, er faktisk at oprette en ny profil. Afbryd forbindelse med PDA´en, og kopier data over fra den gamle profil. Tilslut igen PDA´en.

Men bemærk at det faktisk er meget meget lidt, der "bakkes op" af ActiveSync - så jeg kunne frygte at du har mistet det du leder efter. Programfiler tages der f.eks. ikke backup af, med mindre du har været inde i ActiveSync og bede den om det specifikt.

Hvis du har et eksternt datakort med lidt plads på, kan jeg kun kraftigt anbefale dig at finde det indbyggede "iPaq backup" program, og sætte den til at lave en komplet backup ud på kortet en gang imellem. Så vil du til enhver tid kunne lave en komplet restore, uden at skulle bekymre dig om at have en computer i nærheden.
Avatar billede hubertus Seniormester
11. november 2007 - 09:36 #2
Jeg takker for dit forslag - havde ikke selv tænkt i den retning. De skal afprøves.
Læg venligst et svar og endnu engang tak for hjælpen :o)
Avatar billede hubertus Seniormester
11. november 2007 - 09:48 #3
Et lille tillægsspørgsmål: Ved du hvorman jeg ikke for lov at vælge en af de eksisterende profiler, når den har været løbet tør for strøm?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. november 2007 - 08:38 #4
Nej, ærligt talt har det også drillet mig ofte... Jeg mener på et tidspunkt at jeg fik leget mig frem til at bruge en gammel profil, men da det først virkede glemte jeg jo alt om det igen. Og siden har jeg overlevet på den lette med at kopiere profilindholdet over...