Avatar billede dark_unicorn Nybegynder
07. november 2007 - 13:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Parse Error.. hvor?

Jeg får ved test af min mail formular følgende at vide:
Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in [domæne m.v.]14.php on line 32

Linie 32 ser sådan ud, er der nogen der kan fortælle mig hvor den er parset forkert?

  $body .= "Den " . date("d/m y") . " kl. " . date("G:i") . ":\r\n\r\n" . $_POST['Fornavn'] . "," . $_POST['Efternavn'] . "\n" . $_POST['Adresse1'] . "\n" . $_POST['Adresse2'] . "\n" . $_POST['Postnr'] . " " . $_POST['By'] . "\n" . $_POST['Telefon'] . "\n" . $_POST['Email'] . "\n\n" . $_POST['HP'] . "\n Fødselsdag: " . $_POST['DateOfBirth'] . "." . $_POST['MonthOfBirth'] . " " . $_POST['YearOfBirth'] . "\n Myndig hvis under 18:" . $_POST['Myndig'] . "\n\n Er rottehold tilladt i egen bolig:" . $_POST['EgenBolig-RotteholdTilladt'] . "\n Kontakt hvis det ikke er egen bolig:" . $_POST['EjEgenBolig-kontakt'] . "\n\n Jeg har rotter i forvejen:" . $_POST['HarRotter'] . "\n Jeg har så mange rotter:" $_POST['Har-X-Rotter'] . "\n\n Kuld information: \n\n Jeg ønsker at reservere en  " . $_POST['Gender'] . "  fra" . $_POST['Kuld'] . "\n Har jeg brug for 2 af samme køn:" . $_POST['2ens'] . "\n Jeg vil gerne reservere navnet:" . $_POST['Pupname'] . "\n\n\n" . $_POST['AcceptConditions'] . "\n" . $_POST['AcceptContract'] . "\n" . $_POST['AcceptFremgangsmaade'];

Jeg har tilrettet den efter den formular der er her:
http://www.hjemmesideskolen.dk/scripts/phpmail.php

dog rettet heftigt til da det er en væsentlig større opgave jeg skal have løst.
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
07. november 2007 - 13:40 #1
du mangler et . efter " i det her:
Jeg har så mange rotter:" $_POST['Har-X-Rotter']
Avatar billede j4k0b Nybegynder
07. november 2007 - 14:37 #2
prøv med max. 80 tegn per linie
Avatar billede dark_unicorn Nybegynder
07. november 2007 - 16:14 #3
Tak sw_red_6 smid et svar :)
Avatar billede sw_red_6 Nybegynder
07. november 2007 - 16:17 #4
Det kunne måske være en fordel at dele den op..
Og måske det ville være bedre at lave noget validering på de $_POST[] variabler du bruger, bare for at tjekke at der ikke er underlige ting som kan ødelægge noget på serveren eller på den maskine som skal læse mailen...
Avatar billede dark_unicorn Nybegynder
07. november 2007 - 17:32 #5
De fleste af dem er forvalgte og forholdsvis defineret, men tak for tippet (jeg kigger lidt på det) (der sker noget validering i koden mener jeg)