Avatar billede rille101 Nybegynder
07. november 2007 - 09:26 Der er 1 løsning

kan ikke få remote adgang gennem officeconnect

jeg prøver at opsætte en iis server man kan ikke få det til at virke optimalt.

Hvis jeg går ind på 127.0.0.1 så kommer siden frem.
Men ved remote access (via min wan ip) står der bare, at siden kan ikke vises.

Har en 3com officeConnect 108mbps router, og er ret sikker på, at det er den der ikke er sat rigtigt op.

Under "Firewall" i routeren er der et punkt der hedder "virtual servers". Her har jeg prøvet at opsætte følgende:

application name: IIS
start - end port: 80 - 80
Protocol: both
To IP address: 192.168.1.2 (som er adressen på computeren med IIS)
enable: Flueben :-)

Er der nogen der kan hjælpe mig med at få hul igennem?
Avatar billede rille101 Nybegynder
24. marts 2011 - 13:23 #1
lukket