Avatar billede ginola Juniormester
06. november 2007 - 11:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lukkes spg.

Altså jeg fatter overhoved intet omkring hvordan jeg lukker de her spg. Hvis jeg har oprettet et emne og hjælpsomme folk kun kommer med kommentarer kan jeg da ikke lukke det kan jeg, altså jeg mener med mindre jeg selv smider et svar og accepterer ? Problemet er af folk beder mig få lukker spg. som jeg kun har modtaget kommentarer på, og når jeg så selv smider et svar for at få det lukket bliver de mugne, hvilket jeg godt kan se det fornuftige i.....hjælp !
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
06. november 2007 - 11:38 #1
Så skulle du bede dem der har 'svaret'rigtigt om at smidde et svar, og så kan du fordele dine point.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
06. november 2007 - 11:48 #2
Læs denne fag:

http://expfaq.dk/
Avatar billede hcma Novice
06. november 2007 - 12:13 #3
og nok særligt dette:
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar  (sidste del)
Avatar billede hcma Novice
06. november 2007 - 12:14 #4
da spørgsmål vedr. eksperten.dk normalt er gratis, lægger du selv et svar her og accepterer det efterfølgende :o)
Avatar billede hcma Novice
06. november 2007 - 12:15 #5
og det ligger da lige til højrebenet ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2007 - 20:21 #6
Avatar billede ginola Juniormester
07. november 2007 - 18:18 #7
Okay så...nå men er der så ikke nogen der vil smide et svar så jeg kan få lukket ?

Tak for div. links !
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. november 2007 - 18:25 #8
Som hcma skriver, er spørgsmål om Eksperten gratis.

Så du lægger blot selv et svar og accepterer :)
Avatar billede ginola Juniormester
07. november 2007 - 19:40 #9
Joo...men der er vist en del folk som bliver knotten over den slags ?!?!?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
07. november 2007 - 20:01 #10
Ikke når det drejer sig om spørgsmål angående Eksperten :)
Avatar billede hcma Novice
07. november 2007 - 20:06 #11
som tidligere skrevet er spørgsmål om eksperten.dk gratis, hvorfor du roligt selv kan (= skal) komme med et svar, som du så accepterer og dermed lukker spørgsmålet :o)
Avatar billede ginola Juniormester
07. november 2007 - 23:09 #12
Done deal !