Avatar billede Hitman Praktikant
06. november 2007 - 01:58 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Hvordan sletter jeg oversigten over besøgte websteder?

Hej eksperter.

Hvordan sletter jeg oversigten over besøgte websteder.

Jeg har prøvet følgende:

Egenskaber for Internet eksplorer
- browserdata >> slet
Slet browserdata >> her er der et punkt der hedder "liste over websteder du har besøgt" og der er en boks hvor der står slet oversigt, men jeg har ikke mulighed for at klikke på den ???

Nogen der ved hvad jeg kan gøre?

på forhånd tak
Avatar billede enya Nybegynder
06. november 2007 - 02:15 #1
Mener det kan slettes på denne måde: Åbn Internet Explorer -> Vælg Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse -> Tast på "Ryd formularer".
Avatar billede gurly Praktikant
06. november 2007 - 02:28 #2
Åbn Internet Explorer -> Vælg Funktioner -> Internetindstillinger -> Genneralt -> Tast på "Ryd oversigt".
Avatar billede enya Nybegynder
06. november 2007 - 02:31 #3
>qurly: Gentagelse skader selvfølgelig ikke...? Så må vi jo håber det virker også..? :)
Avatar billede Hitman Praktikant
06. november 2007 - 02:32 #4
enya - kan man desværre ikke :(
Avatar billede Hitman Praktikant
06. november 2007 - 02:32 #5
gurly - virker heller ikke :(
Avatar billede enya Nybegynder
06. november 2007 - 02:34 #6
>qurly: Sorry - det var én af de andre måder du beskrev... Jeg må vist hellere gå i seng nu..
Avatar billede enya Nybegynder
06. november 2007 - 02:36 #7
Hvad er det du ikke kan..? Er fanebladet undertonet - eller..?
Avatar billede enya Nybegynder
06. november 2007 - 02:38 #8
Er det i IE7 eller IE6..?
Avatar billede hcichosz Praktikant
06. november 2007 - 08:15 #9
Hej
Hvad med højre klik på start knappen, vælg egenskaber, klik på tilpas, der efter på knappen ryd.
Avatar billede oskar Nybegynder
06. november 2007 - 08:36 #10
Det eneste der mangler i enyas første indlæg er at browseren skal genstartes før det virker. I IE7 er det et hak der skal fjernes i stedet for en knap.
Avatar billede Hitman Praktikant
06. november 2007 - 22:09 #11
enya >> hvordan ser jeg hvilken version det IE er?
Avatar billede Hitman Praktikant
06. november 2007 - 22:10 #12
Fandt ud af det - det er IE7
Avatar billede Hitman Praktikant
06. november 2007 - 22:13 #13
hcichosz >> Ja, det kan godt - men det er jo kun oversigten over de programmer du har brugt. Spørgsmålet handler om at slette oversigten af de websteder man har besøgt. For min knap er ikke fremhævet med fed, så jeg har altså ikke mulighed for at trykke på den :(
07. november 2007 - 07:42 #14
Denne burde kunne gøre det !!! + en masse andet guf...
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller NEJ til den.
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:17 #15
Lukketid...???
Avatar billede Hitman Praktikant
28. december 2007 - 18:55 #16
karise larry: nu har jeg haft mulighed for at afprøve programmet, og det virker helt perfekt...mange tak ;O)

Point?
28. december 2007 - 22:10 #17
Ping...

(Det var et [svar]...)
Avatar billede enya Nybegynder
12. januar 2008 - 22:23 #18
Lukketid...???