Artikel top billede

De fem partnere i Adeno. Fra venstre: Bjarne Steen Nielsen, Jan Kronborg Christiansen, Charlie Rødgaard, Sebastian Flytklint Laursen og Martin Jensen.

Advarer om bølge af uerfarne ServiceNow-folk: “Man har sendt konsulenter ud, der ikke har vidst, hvad de har lavet”

Interview: Der er stor efterspørgsel efter ServiceNow-løsninger i øjeblikket, og det betyder ifølge Charlie Rødgaard, administrerende direktør for Adeno, at der i øjeblikket bliver rekrutteret mange uerfarne konsulenter. “Konsekvensen er desværre, at kvaliteten bliver derefter,” siger han.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Det går udover kvaliteten, når mange danske konsulenthuse sender
  • Bliv klogere på det danske konsulenthus Adeno, og få indblik i de der tanker, der lå bag stiftelsen af selskabet
1.056
5:30 min
I det seneste kvartal voksede omsætningen hos amerikanske ServiceNow med 24 procent, og selskabet, der har den tidligere SAP-topchef Bill McDermot ved roret, får i disse år foden inden for hos flere og flere virksomheder.

Men enterprise-platformens succes kan også blive et tveægget sværd.