Avatar billede johansen00 Nybegynder
03. november 2007 - 23:04 Der er 6 kommentarer

Billede skift ved side opdatering.

Hej.
jeg har lavet 5 bannere til min hjemmeside.
og jeg vil gerne have lavet det sådan så de skifter hver gang siden blir opdateret eller hvis man går ind på siden.

er der nogen af jer der har en slags html kode eller noget jeg kunne bruge til at få lavet sådan noget?

jeg er ikke så meget inde i det med css, javascript, html osv.så vil sætte pris på jeres hjælp.
Avatar billede w13 Novice
03. november 2007 - 23:07 #1
Du får brug for sprog som ASP/PHP for at lave det, at den skal huske, hvad der blev valgt sidst. Det gør så også, at filen ikke kan hedde .htm men i stedet .asp eller .php

Find lige ud af, hvad din server understøtter.
Avatar billede johansen00 Nybegynder
03. november 2007 - 23:12 #2
jeg bruger php til mine sider.
kan ikke noget med asp over hovedet, men min server understøtter begge dele.
Avatar billede boxer Nybegynder
03. november 2007 - 23:31 #3
Der findes masser af eksempler:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=banner+rotation&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Jeg bruger det ikke selv så jeg kan kun hjælpe med linket
Avatar billede johansen00 Nybegynder
03. november 2007 - 23:45 #4
MANGE TAK :)
det var lige det jeg ledte efter.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2007 - 07:26 #5
Velbekomme :o)
Avatar billede w13 Novice
29. juli 2008 - 09:38 #6
Lukketid?