Avatar billede columbus32 Nybegynder
02. november 2007 - 09:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

bat file som udføre en iisreset

hejsa

Dette er mugligvis ikke den rette kategori.

Jeg har en .bat file som gerne skal udføre en iisreset, men når jeg køre filen så skriver den bare iisreset i en lang uendelig liste. Hvordan laver jeg sådan et script i en .bat file som udføre en iisreset og lukker sig efterølgende??
Avatar billede pidgeot Nybegynder
02. november 2007 - 09:39 #1
Det skulle vel ikke tilfældigvis være sådan så batfilen selv hedder iisreset? For så er problemet vel at den kalder sig selv hele tiden, da Windows kigger i det aktuelle bibliotek før PATH - omdøb den, og problemet skulle være løst.
Avatar billede columbus32 Nybegynder
02. november 2007 - 09:58 #2
Den lille detalje var jeg ikke klar over :-) Navn rettet og så virker det så jeg slipper for at trykke start > kør > og skrive iisreset.

Hvis du laver et svar så får du lidt points :-)

Tak.
Avatar billede pidgeot Nybegynder
02. november 2007 - 10:15 #3
Værsgo :)