Avatar billede foralias Praktikant
02. november 2007 - 09:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke tilgå min webside fra nogle lokationer men god fra andre

Hej jeg har følgende problem.

Jeg har en hjemmeside liggende på min egen webserver. Jeg har lavet en port forward på min firewall.
Jeg har sat www.minside.dk og minside.dk til at pege på min ip adresse hos gratisdns.

Nu er problemet så at taster jeg www.minside.dk hjemme fra mig selv, kommer jeg ind på siden. Dette fungerer også fra nogle andre kammeraters computere.
Men sjovt nok kører det ikke fra alles, nogle skal taste IP adressen i stedet for at virker. Hvad mangler jeg at ændre?
Avatar billede superanden Nybegynder
02. november 2007 - 09:38 #1
Kan det passe at du lige har lavet forwarden fra gratisdns inden for det sidste døgn.?

Det er nemlig sådan så det tager forskellig tid før de forskellige internet ISP'er får opdateret dns forward'sne.

Regn med at det tager omkring 1 døgn før alle danskere kan bruge siden og måske op til en uge før de også kan bruge den nede i Kina.
Avatar billede foralias Praktikant
02. november 2007 - 09:59 #2
Hej nej det har eksisteret i over en måned nu.
Avatar billede foralias Praktikant
27. november 2007 - 11:49 #3
Tja der kan man bare se, der var spærret for visse ip adresser i min IIS.
Tsk. tsk. tsk. skam dig foralias, og bruge exp. hjælp på det.......
UNDSKYLD :-P