Avatar billede -flow- Nybegynder
01. november 2007 - 16:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Freelance job søges som webgrafiker el. lign.

Har læst at der er mange der søger folk til deres firma o. lign.
Derfor tænkte jeg om der er nogen der har brug for mine kompetencer.
Jeg er under uddannelse som multimediedesigner, hvor vi arbejder med alle programerne i adobe-pakken (CS3). Herunder Photoshop, Illustrator, Dreamweaver m.m.
Vi laver hjemmesider og reklameprojekter med gennemgående markedsføringsteorier m.m.
Avatar billede keysersoze Guru
01. november 2007 - 17:15 #1
når du skriver freelance gætter jeg på at du mener betalt - men jeg mener også at reklame ikke er tilladt på eksperten så det peger i retning af, at det du søger er erfaring og dermed ubetalt arbejde for fx referencens skyld. Hvilken del er det korrekte?
Avatar billede -flow- Nybegynder
25. oktober 2011 - 19:27 #2
lukker