Avatar billede johansen3360 Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:27 Der er 10 kommentarer

Min pc slukker af sig selv under opstart

Hej alle Eksperter ..

Har et problem, min pc slukker under opstart den når lige at loade hukommelse også slukker den .. hva kan der være galt og det andet problem er at den køre uden batteri og vil ikke tænde med batteri i .. hva er der galt mangler hjælp ..
info:
P4 3,2 Ghz
Geforce 6200 tc
Gigabyte P4 titan
2 x 40 gb hdd
2 x 512 mb ram

På forhånd Tak!!
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:35 #1
Tyder på dit batteri er dødt, eller din lader er gået i stykker. Det kan også være din strømforsygning den er gal med. Uanset hvad så lugter det af et strømproblem.
Avatar billede peet-49 Novice
30. oktober 2007 - 13:38 #2
Tag alle løse kort ud, du ikke skal bruge til opstart, start igen - kører det, da set 1 kort i af gangen under hver start, indtil den ikke vil mere, så har du også fundet fejlen.
Avatar billede peet-49 Novice
30. oktober 2007 - 13:39 #3
Se bort fra min kommentar tilhører ikke her - sorry
Avatar billede johansen3360 Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:43 #4
scubaken66 .. men det underlige er jo så bare at det lige har virket i min gamle ... kan det bare dø sådan lige med det samme ..
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:50 #5
Har du prøvet at se om dine RAM sidder ordenligt fast? Hvis de gør, så pil dem ud...boot....sæt så 1 af dine RAM klodser i....og boot....ingen fejl...så sæt den anden i og se om den så fejler....gør den det...så er din ene RAM klods stået af.
Avatar billede johansen3360 Nybegynder
30. oktober 2007 - 13:59 #6
den gøre det stadig .. og den laver fejl bip uden ram og gøre det samme med begge ram .. kan det være min stømforsyning der er død .. kan det være det der er galt ..
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
30. oktober 2007 - 14:04 #7
Hmmm bip fejl....du kan faktisk prøve og søge efter bip koder på google...du skal søge efter hvilken bios producent du har...og så finde deres bip koder...så kan du måske finde fejlen.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
02. november 2007 - 09:19 #8
Respons?
Avatar billede peet-49 Novice
02. november 2007 - 09:30 #9
13:38:57 fik du afprøvet det??
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
16. januar 2008 - 10:08 #10
respons