Avatar billede ckkrogh Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp Webskabeloner

Hej Alle!
Jeg har købt et design på www.webskabelon.dk , jeg kan ikke finde ud at opsætte det på mit site.
En der har erfaring med det?

Mvh
Christopher
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2007 - 11:22 #1
Hej Christopher, hvilke problemer oplever du når du prøver at anvende skabelonen.
Avatar billede jck_true Nybegynder
30. oktober 2007 - 11:25 #2
Hvad er problemmet? At benytte et færdig template kræver en smule erfaring med HTML. Eller kendskab til en kod HTML editor (Dreamweaver eller andet)
Avatar billede ckkrogh Nybegynder
30. oktober 2007 - 21:20 #3
Jamen jeg åberner filen i micosoft front page men jeg kan ikke se hvor jeg skal skrive eller lave noget. Kan jeg ikke sende det til en a jer og så kan i kigge på det ?
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2007 - 00:04 #4
Har du fundet løsningen og derfor lukket spørgsmålet eller hvordan?
Ellers kan du sende det til osj@device.dk
Avatar billede ckkrogh Nybegynder
31. oktober 2007 - 07:03 #5
Jeg sender det til dig!