Avatar billede flyvende_dumbo Nybegynder
30. oktober 2007 - 00:44 Der er 3 kommentarer

problemer med css!

Jeg bruger den her css (http://mollio.org) til et "site" jeg har gang i. Men jeg kan ikke se hvordan je ændrer den røde farve i menuen på den venstre side (links), samt den røde farve til overskrifter. samdt den røde farve der er i top menu. Har rodet frem og tilbage i css´en...men kan sku ikke fide noge der styrer den RØDE farver....nogen der kan hjælpe?

vh

r
Avatar billede w13 Novice
30. oktober 2007 - 18:30 #1
Post din css-fil her, så kigger jeg på det.
Avatar billede roenving Novice
21. november 2007 - 15:09 #2
Disse linjer sætter den røde:

a:link {color:#c00}

form.f-wrap-1 h3 {margin:0 0 .6em;font: bold 155% arial;color:#c00}

form.f-wrap-1 label b .req {color:#c00;font-size:150%;font-weight:normal;position:absolute;top:-.1em;line-height:1;left:-.4em;width:.3em;height:.3em}

form.f-wrap-1 div.req b {color:#c00;font-size:140%}

.error {color:#c00;font-weight:bold}

#nav li ul {border-left: 1px solid #c00;background: #f6f6f6 url("images/featurebox_bg.gif") no-repeat 100% 100%;width:15.8em;font-size:90%;margin-top:3px;position: absolute;font-weight:normal;left: -999em}

#nav li li a:hover {color:#fff;background:#c00}

#nav li.active {background: #c00;border-bottom: 3px solid #c00}

#nav li.active ul {border:none;background: #c00 url("images/featurebox2_bg.gif") no-repeat 100% 100%}

.featurebox p, .featurebox h1, .featurebox h2, .featurebox h3, .featurebox h4, .featurebox h5, .featurebox h6 {margin: 0 0 .3em;border-bottom: 1px solid #c00;color:#c00}

.pagination p a:hover {background:#c00;color:#fff}

#nav-secondary a:hover {color:#c00;background: #fee url("images/sprites.gif") no-repeat 10px -695px}

#nav-secondary li.active a:link, #nav-secondary li.active a:visited, #nav-secondary li.active a:hover, #nav-secondary li.active a:active {color:#c00}

#nav-secondary li.active li a:hover, #nav-secondary li.active li a:active {color: #c00}
Avatar billede w13 Novice
29. juli 2008 - 09:31 #3
Lukketid?