Avatar billede remius Nybegynder
26. oktober 2007 - 12:56 Der er 4 kommentarer

"Found New Hardware" crasher ved tilslutning af USB mus.

Hej.

Jeg har er problem når jeg tilslutter min Logitech VX Revolution. Found New Hardware guiden crasher når jeg tilslutter den. Jeg har prøvet at reinstallere driverne uden uden held. Nogen der ved hvordan dette kan løses?

På forhånd tak,
Remi
Avatar billede peet-49 Novice
26. oktober 2007 - 13:01 #1
Prøv i en anden port.
Avatar billede remius Nybegynder
27. oktober 2007 - 00:07 #2
Det virkede desværre ikke. Det er et problem der er opstået efter jeg har retableret computeren fra et retablerings image lavet med IBMs Rescue and Recovery utility.
Avatar billede peet-49 Novice
27. oktober 2007 - 08:36 #3
Du har service pack 2 indstalleret???
Avatar billede remius Nybegynder
28. oktober 2007 - 17:23 #4
Ja det har jeg.