Avatar billede madsens90 Praktikant
23. oktober 2007 - 20:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vis ting i samme fil, med samme URL, ved brug af link

Jeg har lavet sådan på min side at folk brugere har fået deres egen profil side..

URL'en bestemmer hvilken bruger man kigger på, som f.eks min:
http://www.shax.dk/brugerprofil.php?user=Madsens
Så kan ikke ændre i URL'en da det vil ændre på hvad brugeren hedder.

Her er mit problem:
Vil gerne gøre siden mere enkel at overskue, ved at dele den op i en simpel menu af links.
Men hvordan kan jeg linke til samme side, uden at det har en effekt på URL'en?

Altså. Den skal vise en bestemt del af siden når man trykker på det ene link, og en anden del af siden når man trykker på det andet link, uden at ændre URL'en.

Min HP, plus siden det skal bruges på, kan linket til ses herover.
Avatar billede nielle Nybegynder
23. oktober 2007 - 21:00 #1
Du bliver nødt til at have forskellige url's, hvis du vil kunne præsentere forskelligt indhold.

Men det kan du jo gøre ved at smide ekstre information på i url'et:

http://www.shax.dk/brugerprofil.php?user=Madsens&pageId=42
Avatar billede madsens90 Praktikant
23. oktober 2007 - 21:08 #2
mange tak. :D

havde bare glemt at tage Madsens og page=1 på min side op med &, hvilket resulterede i at brugeren fik et andet brugernavn..

Tak for hjælpen. :)

Nu ligger der nogle points til dig hvis du vil have dem for din hjælpsomhed? :)
Avatar billede nielle Nybegynder
23. oktober 2007 - 21:21 #3
Svar :^)