Avatar billede arnely Novice
20. oktober 2007 - 11:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Internet Explorer låser på TDC-musik

Jeg har oplevet flere gange at Internet Explorer låser, når jeg logger ind på TDC-Musik, for og downloade musik.
CPU’en er helt oppe i de røde felter næsten 100%. Man kan høre blæsere og hele molevitten køre inde i computeren.

Først havde jeg den opfattelse at det var min computer der var noget galt med. Men da jeg afprøver en helt ny computer en dag, sker det samme.

For og være helt sikker i min sag, afprøver jeg TDC-Musik på en vens computer. Samme fejl sker.

Altså på tre computere låser Internet Explorer.

Jeg skriver til TDC, for og gøre dem opmærksom på at et eller andet går galt. TDC svare tilbage at de har hørt om problemet, - men at de ikke ser det som noget problem. Altså med andre ord – det er TDC ligeglad med.

Hvad med jeg andre. Har i oplevet problemet?

Skal lige sige at fælles for de tre computere som jeg prøvede. Havde de alle installeret TDC’s sikkerhedspakke.
Jeg ved så ikke om det er der fejlen ligger, - eller om det er kodningen på TDC’s hjemmeside der er noget galt med.
Avatar billede klavil Seniormester
20. oktober 2007 - 12:06 #1
Prøv med firefox søgemaskine istedet for at se om det hjælper
http://mozilladanmark.dk/produkter/firefox/
Avatar billede arnely Novice
22. oktober 2007 - 08:12 #2
Lukket
Avatar billede klavil Seniormester
22. oktober 2007 - 16:42 #3
har du fået det til at virke.
Avatar billede arnely Novice
22. oktober 2007 - 16:48 #4
Nej det har jeg ikke.
Men jeg kan se i et andet forum på nettet at der er flere der har samme problem. Men man gider ikke høre om fejlen hos TDC.

Har også kørt med firefox, der kom problemet også til tider.
Avatar billede klavil Seniormester
22. oktober 2007 - 16:58 #5
ok. ja men det er vel TDc i en nøddeskal. Vi må håbe det bedste