Avatar billede bras Nybegynder
09. juni 2001 - 22:21 Der er 9 kommentarer

Min netværk via modem forbindelse.

Når mit netværk via modem vindue kommer op er der 2 tlf numre efter hinanden mit eget og internetudbyderens jeg kan ikke få mit eget nummer væk,kun ved at flytte det manuelt hver gang jeg skal på nettet Jeg har prøvet at slette og geninstallere en ny forbindelse men ak atter 2 numre efter hinanden.Såe
hvis der sku sidde en og have en god ide til mig vil jeg blive meget glad.På forhånd mange tak Bras
Avatar billede Techwork Praktikant
09. juni 2001 - 22:43 #1
Hmm lyder mærkeligt....
Har du prøvet at lave en helt ny forbindelse, og evt. kaldt den noget andet.
Hvilket operativsystem køre du med...?
Avatar billede bras Nybegynder
09. juni 2001 - 22:55 #2
Jeg har lavet en ny forb.og kaldt noget andet hjælper heller ikke jeg køre Win Me
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juni 2001 - 23:02 #3
du skal Højre klikke på din forbindels inde i Netværk via modem, og slå use area and Dialing Properties fra ( så den bliver grå!)
nu ved jeg ikke om du han en dansk version.. men der er noget med Postnr, Danmark (45), osv..
det skal du ikke bruge!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juni 2001 - 23:02 #4
svar ;o)
Avatar billede bras Nybegynder
09. juni 2001 - 23:08 #5
Mange tak rkhdk det var lige det
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. juni 2001 - 23:47 #6
bras => hvad med at lukke spørgsmålet! ;o)
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. august 2001 - 14:35 #7
bras => Hvad med at lukke??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
21. oktober 2001 - 15:58 #8
hvad med at lukke??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
01. april 2002 - 00:24 #9
Hvad med at lukke??