Avatar billede n2d Nybegynder
17. oktober 2007 - 09:54 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

som mionet

hej
jeg har købt en wd netværks harddisk hvor der er et program så man kan hente over nettet, men det koster at bruge .
kan jeg lave det selv så det køre over en fast ip add,og skal jeg have nogle programmer til det. det er som netværkshd/filserver jeg vil bruge den, så jeg kan hente mine filer , fra andre pcer
uden for mit hjemmenetværk.
mvh n2d
Avatar billede justrace Novice
11. november 2007 - 01:26 #1
MIO-net koster ikke noget at bruge med din WD, kun de ekstra funktioner det også kan tilbyde koster. Men nu snakker vi kun om ca. 8 € (60,- kr.) om måneden så dyrt er det nu ikke, hvis altså man har noget at bruge det til, og hvis man har det vil man nok også vælge noget andet da hastigheden ikke er noget at juble over. Du kan også investere i en VPN-firewall eller ganske enkelt oprette en VPN-forbindelse i Windows, og bruge fjernskrivebord.
Avatar billede justrace Novice
15. november 2007 - 20:39 #2
Hallooo!?
Avatar billede n2d Nybegynder
16. november 2007 - 14:37 #3
ingen brugbar svar lukker
Avatar billede justrace Novice
16. november 2007 - 15:00 #4
Er det ikke et brugbart svar at mionet ikke koster noget at bruge til det du vil bruge din HD til?