Avatar billede debpia Nybegynder
09. juni 2001 - 15:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan man geninstallere windows Explorer ?

Min windows explorer laver vrøvl, noget af den er slettet, så den kan slet ikke køre.

Hvordan sletter/afinstallere jeg den, og installere en ny?

Jeg har prøvet via Sols download side, men den siger at jeg har en nyere verson på min PC og at den derfor ikke kan installere. (jeg har updatet den version jeg har liggende - løbende).
Avatar billede lost-sniper Nybegynder
09. juni 2001 - 15:23 #1
Det er nok en bedre ide at geninstallere hele Windows igen, med sådan et problem, for Windows vil aldrig blive det samme :(
Avatar billede double-g Juniormester
09. juni 2001 - 15:38 #2

Den nyeste version af InternetExplorer kan hentes her :
http://www.microsoft.com/windows/ie/download/ie55sp1.htm?FinishURL=%2Fdownloads%2Frelease%2Easp%3FReleaseID%3D25479%26redirect%3Dno

Hvis ikke du vil have en beta af version 6.0
Avatar billede halifax Nybegynder
09. juni 2001 - 16:39 #3
Der synes at være lidt tvivl om problemet i dit spørgsmål, hvor du skriver Windows Explorer. Derfor: Mener du Windows Explorer (Stifunder) eller mener du Internet Explorer?
Hvis det er det sidste, der menes, ligger nyeste version  af IE ofte på cd-rom\'er fra div. pc blade. Køb et af dem, eller lån fra en ven, og installer nyeste version oven i eksisterende. Det burde løse dit IE problem. Hvis det er galt med Stifinder, bør du følge svar fra lost-sniper.

Avatar billede debpia Nybegynder
09. juni 2001 - 18:21 #4
Det er et IE problem, problemet går ud på, at jeg hele tiden får et vindue med en tekst om, at der mangler informationer i klassifikationsvinduet, og at jeg skal checke der.

Jeg har prøvet at deaktiver, hvilket jeg ikke kan permanent, jeg skal ind og flytte på nogle skydere, fra RASCi, ang. køn, nøgne kroppe, sprog og vold. Det bliver bare ikke gemt, så når jeg igen går ind i IE skal jeg gennem dette igen.....og igen........!!! HJÆLP
Avatar billede debpia Nybegynder
09. juni 2001 - 19:38 #5
Jeg har nu løst problemet, gik ind på
http://www.eksperten.dk/spm/28394 hvor jeg fik svaret.

Brugte internettweak, og det hjalp.