Avatar billede ildiko Nybegynder
14. oktober 2007 - 09:40 Der er 9 kommentarer

Hvor finder man Frontpage?

Nogen der kan hjælpe med et link til et site, hvor man kan hente Frontpage?
Avatar billede martinsorensen Nybegynder
14. oktober 2007 - 10:04 #1
Nogle gange ligger det som et addon på din office cd. Så kan du tilvælge frontpage ved at ligge cden i drevet og starte installationen og så kun vælge at installere frontpage. Hvis det er med hedder det noget med:

Microsoft office .... with frontpage.

Ellers tror jeg man skal betale for at få programmet. Medmindre man ....... og .... og derefter ..... og så dównloader det ude at betale ;)
Avatar billede ildiko Nybegynder
14. oktober 2007 - 10:20 #2
Det var sååååådan set den der med ...... og .... og derefter ...... osv jeg tænkte på
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
14. oktober 2007 - 10:25 #3
Frontpage findes (heldigvis) ikke mere, den er afløst af meget bedre programmer, se her: http://www.microsoft.com/expression/

Eneste ulempe, synes nogle, er den ikke fåes på dansk.
Avatar billede olebole Juniormester
15. oktober 2007 - 18:40 #4
<ole>

Da det ellers strider mod Ekspertens regler, må I nok lade tråden tage en anden retning, end den fra før fotograf's indlæg  ;o)

Derudover er jeg helt enig med fotograf - og kan oplyse, at den derudover kan findes liggende i rigtig mange koderes affaldsspand. At ligge dér, er nok det, den er bedst til  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede ildiko Nybegynder
16. oktober 2007 - 08:13 #5
godt så
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. oktober 2007 - 09:18 #6
??? ...og det betyder ?
Avatar billede ildiko Nybegynder
16. oktober 2007 - 09:36 #7
Det betyder, at jeg faktisk troede, jeg havde lukket indlægget.........
Avatar billede Keld Nielsen Forsker
16. oktober 2007 - 09:48 #8
Hvis du ikke er tilfreds med vore indlæg - kan du vælge at tage pointene selv!
...ikke god kotume her Eksperten - men det er dig der styrer det.
Avatar billede ildiko Nybegynder
16. oktober 2007 - 11:36 #9
Nej nej, det var nu mere for ikke at overtræde regler eller anden form for "takt og tone"