Avatar billede smitx Praktikant
14. oktober 2007 - 01:15 Der er 1 løsning

IIS6 og MySQL5 skodder

Hej

Jeg har længe kørt med flere hjemmesider som er afhængige af MySQL

Jeg prøver at få opgraderet til PHP5, virker fint med alle scripts osv.

Men MySQL5 for halvdelen af lortet til at fejle :(

Problemet er at disse scripts/portaller osv. kører glimrende på Linux med Apache på PHP5 & MySQL5.

Er det IIS6 eller MySQL5 der er problemet, og findes der en løsning, patch eller indstilling?

Ved godt at det kan være scripts der skal omkodes, men hvis de virker på Apache/Linux, kan det vel ikke været helt hen i vejret?
Avatar billede smitx Praktikant
31. oktober 2007 - 14:34 #1
Lukker